8 dagar kvar..

2010-02-19 @ 22:05:30

fan jag tror hela tiden att det är på gång för att jag har lite förvärkar och sammandragningar. Men jag blir bara lurad hela tiden, så tråkigt. Nu är det 8 dagar kvar till BF och jag tror faktiskt att jag kommer gå över tiden. Vågar inte tro annat. Jag blir så besviken att det inte händer nått. Känner "bara" massa smärta utan resultat. Skitjobbigt ;(

Var hos Barnmorskan idag och jag hoppas verkligen att det var sista gången vi var där nu. Iallafall för denna graviditet.. Usch jag är så trött hela tiden, det gör så ont att röra sig.. Så pinsamt att behöva be  victor hjälpa mig på med skorna, hjälpa mig ur sängen, hålla om mig när jag inte längre kan stå.. Jag hoppas detta är över snart. Jag längtar verkligen ihjäl mig nu.. Vill känna mig fin igen, vill kunna röra på mig utan att få ont.. Gud vad det känns som jag klagar, men jag är så utmattad. Jag sa till mig själv att jag inte skulle försöka sätta igång mig själv utan låta han komma när han är redo!

Tss liksom tss!:P


38+2 på bilden ( i tisdags)


Kommentarer
Leia ♥

Ja, så är det faktiskt. Mycket märkligt :P



Snart är det dags :)

Så fin magen är!

2010-02-19 @ 22:45:02
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Ninen

Hej jag heter Ninen. Gå in på min blogg och komentera. :D

2010-02-20 @ 10:11:17
URL: http://ninenlovecat.blogg.se/
Sabina

Vadå? Är du gravid? Shit det syns ju knappt....

(HA HA HA HA)



Fan vad vacker du är gumman.

Nu är det inte långt kvar. Som jag alltid skriver.

Men nu är det inte långt kvar. Jag lovar dig.



<3 Kärlek och pussar

2010-02-20 @ 13:03:52
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com
Emma - Foto m.m.

åhh hihi :)!

2010-02-21 @ 21:39:30
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Louise J

Du är så fin älskling =) <3



Puss på dig, louise j

2010-02-21 @ 22:03:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!