Feber och krångliga maskiner.

2010-12-08 @ 13:26:32

Nu är jag hemma igen och lillen ligger och sover på pappa Vic.
Idag är vi båda trötta minsann. När jag hade skrivit klart alla Cvn ( runt tolv) och skulle gå in och lägga mig så känner jag hur kokhet lillen är, jag väcker Victor för att jag blir orolig men jag tänkte att det kanske var jag som hade kalla händer. Vid halv tre vaknade jag av att lillen gnällde, alla tre vaknade och vi tog tempen på honom.
40,6 och våran panodil var slut. PANIK..


 Vic ringde 1177 för att se vad de hade att säga så Vic fick åka Taxi (för jag vägrade att han skulle gå upp till sin pappa och hämta bilen klockan 3 på natten) och hämta bilen för att sen dra iväg och köpa febernedsättnade till lillen! Medans han gjorde det så baddade jag honom med en kall handduk. Snacka om att paniken spred sig i kroppen för han var inte arg och skrek utan han bara gnydde lite, som att han inte orkade skrika.. Det var läskigt. Han sov knappt nått inatt och jag skulle ju upp tidigt och dra iväg för att söka jobb, så jag fick bita i de sura öpplet och gå upp, dra mig till biblioteket för att skriva ut mina Cvn och SJÄLVKLART ska skrivaren krångla!! Jag kom iallafall iväg, och som jag sa så var hälften av cheferna inte där, utan de var lediga. Just den dagen jag kom liksom. Hur typiskt!? Haha :D Nu är jag hemma och jag är sjukt trött och jag hoppas verkligen att någon hör av sig! Liksom SNÄLLA LÅT MIG HA LIIITE TUR!
Nu ska jag lägga mig och sova..


Kommentarer
carolina

nej stackan att han ska behöva bli sjuk.synd att du inte sa till mig jag kunde skriva ut dom åt dig här hemma.Hoppas att ni får sova lite mer i natt.håller tummarna att du får ett jobb snart

2010-12-08 @ 16:02:35
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
W - ung 3barnsmamma & Fotograf

Nemen liten då! vet hur det är när dem små får extremt hög feber, så mycket sjukhus vi bott på. hur mår han nu??

kramar.

2010-12-08 @ 20:26:47
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
W - ung 3barnsmamma & Fotograf

hahaha jäpp har en ande i mig trots allt ;) , jag har hm, armen, ryggen, låret och vaden och snart bröstet så 5 styckna snart. :p har du några?

kram

2010-12-08 @ 20:42:21
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!