Upp o hoppa mors!

2010-12-18 @ 07:55:25

 



Visste inte att det fanns så många sätt att leka med en tekopp på! Visst är min mugg fin? :) Fick den i julklapp förra året av svärmor, älskar den! Imorse när Joel sa "hejhej morsan upp o hoppa" Nejvars det sa han inte, men om några år så! Jag var så förkyld när jag hoppade upp ur sängen, och halsen kändes tjock och mina ögon rann och lock för öronen hade jag också.. Eh, vadå förkylning?! ;) Hoppas jag inte smittat Tina som åker ner till Thailand på Söndag, det skulle vara rätt åt henne eftersom man inte åker till Thailand utan mig! Nej nu skojade jag igen. Jag blir så rolig när jag är sjuk, bara skojar hela tiden. Det är nog teet. Det förgiftar mig! Inte konstigt att jag bara dricker det MAX 3 ggr/år


Kommentarer
Paulina

Men du kan väl ställa dig i en kö och hoppas att de går fort..?

A men du, gissa om jag känner mig dum för att jag inte bakat varken pepparkakor eller lussebullar... Haahaha :) Men vadfan jag har ju gjort julkort! OCh köpt lite julklappar.. Ja så lite juligt är de väl här hemma också :)

2010-12-18 @ 09:58:21
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Paulina

Haha tack söta du :) Näe tycker inte heller om lussebullar så värst mycket, klarar inte av saffranssmaken.. Pepparkakor räcker ;) Hehe.

Jaha vad ska ni hitta på i helgen då?

2010-12-18 @ 10:44:48
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Paulina

Okej härligt. Ja ensam är de lätt att man känner sig ibland. Men skönt att han är ledig nu då och hoppas att ni får en bra helg ;)

Näe för mig blir de en lugn helg. Skönt med såna ibland också ;) Kram

2010-12-18 @ 20:36:50
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Alexandra

Hejhej, du får välja vilket smycke du vill och skriva det i hennes kommentarsfält. :)

2010-12-18 @ 21:05:51
URL: http://alex.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!