Trötta är vi allihopa..

2010-12-12 @ 15:13:26

Idag har jag och Vic sovit i omgångar. Vi har knappt sovit nånting inatt då lillen hostade och grät för att han hade så ont. Så jag ringde 1177 för 711e gången och fick en Jourtid.
De tog streptokocker prov och hade inte det som min moder så gärna envisades med, och kallade mig det ena och det andra, så IN YOUR FACE B..... Han har bara en vanlig förkylning :)
Nu sover min älskling och jag ska låta han sova ett tag.
Jag tänkte fixa med min header ikväll om jag får tid, och då slänger jag upp den nya designen med.

Ni ska veta att era kommentarer värmer mycket. Jag blir så glad och just nu behövs det!


Kommentarer
W- ung 3 barnsmamma & fotograf

Men fick du inge bricanyl till honom mot hans hosta?

vem dumpade minnah för jay?? fattade inte haha,

jaa, haha det är alltid något fel på det där. :/



nää tror inte det är någon fara heller, så mycket man inte får göra äta osv men jag gjorde allt jag kände fört i mina graviditeter ( inte drack ) hehe. inget fel på mina barn.



kramar.

2010-12-13 @ 06:30:37
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!