Pepparkaksbak

2010-12-17 @ 22:26:07

Tina lägger ut mjöl så inte pepparkaksdegen ska fastna på bordet, tack tini ♥
Det fanns en bild när jag knåda degen, men den vill ni inte se, tro mig ;)
KOLLA vad fint!
Vi gjorde kristyr, Rosa & Vitt fick det bli. Men vi hade för lite florsocker i, så det blev rinnigt. Resultatet kommer längre ner.

Tittha va fäääjnt! Ser ni min ängel längst ner till vänster? Jag skulle göra fina vingar med krudelutter i och en rosa Kjol, men vad som hände mellan min tankegång och utföring vet jag ej.
Sen orkade vi inte mer så vi bara öste på allt!

Tack fina tini wini för idag!♥
Har ni bakat pepparkakor än?


Kommentarer
Paulina

Näe jag blir också väldigt rastlös och de där med att börja med nått och inte avsluta de gör jag jätteofta, med de mesta faktiskt :D Haha.



Fina pepparkakor ni gjort :) Alltid kul när man gör egna och dom ser alltid finare ut än dom färdia man kan köpa ;) Själv så har jag inte bakat några i år.. Inte än iallafall ;)

2010-12-17 @ 22:45:24
URL: http://paulinakasten.blogg.se/
Melanie

Haha nähmen gud vad fina ! :D

Bjöd ni på dom sen ?

<3

2010-12-18 @ 18:29:42
URL: http://meelanies.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!