OOH!

2010-12-25 @ 22:38:46


Hemma hos Hanna i somras. Min lilla pojke.

Blev helt plötsligt jätte deppig..  ? ..
Jag förstår inte? Ena sekunden är jag glad och lycklig och andra är jag helt nere.
Ska jag vara ärlig så orkar jag verkligen inte med personer som mår dåligt, jag är så jävla svag själv så jag orkar verkligen inte. Jag backar ett steg. Ska på stan imorgon med min bror, han skulle sova här men sover nu hos sin kompis och jag blir lite irriterad för jag vet inte när vi ska gå på stan imorgon, om han kommer hit innan, om vi ska ses på stan, när jag ska vara klar, när jag ska fixa barnvakt och om jag då ska försöka söva Joel innan. Jag hatar när jag inte kan planera! Jag måste planera! Det blir nog bra, men jag hatar ändå att inte ha nån koll! Nu ska jag plocka lite innan jag säckar ihop i sängen, är sjukt trött.


Kommentarer
melissa

Jag förstår dig Emily! Man kan inte vara stark hela tiden. Ibland MÅSTE man få vara svag. En annan sak oxå! Att du ena sekunden är glad och andra deppig är helt normalt. men som jag förstått av dig så har du väl lite lättare än andra att skifta sådär(?) Men låt det bara vara. Om du går och undrar och irriterar dig på att ditt humör och känslor e sådär så mår du sämre än om du bara skulle få låta det vara. Så är ja iaf. Ju mer jag irriterar mig på mitt jävla skifthumör så mer på piss hurmör blir jag... hahaha förstår du vad jag menar? hoppas det gick bra/går bra på stan... puss

2010-12-26 @ 12:42:02
URL: http://xxmelissaxx.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!