Mina Julklappar!

2010-12-26 @ 20:53:11

Fick en fristös :D JIIIIIII!

Jag & Victor fick en jättefin kökshandduk som nu pryder våran spis ;)

Vi fick årskort på Kolmårdens Djurpark! :D

Värdecheck på Lovefilm.se på 398 :-


Fick en Jordgubbstvål som luktade såå gott!


Fick mineralpuder och rouge + penslar ( SÅ JÄVLA BRA SMINK!!!)


Ett jättesnyggt midjeskärp med nitar på!

Mössa ( dö skön)

Söta kylskåpsmagneter

Trisslotter :) som jag vann 250 :- på!

Skinnjacka ( som jag tyvärr var tvungen att byta, men den nya kommer upp snart!)

Lång tröja som Tyvärr var för stor :(  och det var strl S? De måste ärligt talat felmarkerat den! För den kändes som en L/ XL.

Fick också en UUURMYSIG tröja som är hur skön som helst!

Jättesöta raggsockor!

Jag & Victor fick en sån här, som ska kyla ner laptopen :)

Redken schampo! Och vet ni hur bra det är? GALET!



Fick en "Anti-snap" som också är redken! Den har man i som en inpackning och den gör att håret inte går av lika lätt! Som en inpackning!



Presentkort på Bikbok

Receptböcker! Skitbra!


En skiva där jag kan träna på teorifrågor! Så kul!

Presentkort på glitter :)


Presentkort på Åhlens!


Parfym, Tvål + Handcreme :)




Vet ni en sak?
Detta är så mycket och jag är så tacksam. Jag kommer ihåg när jag var yngre, jag hatade Julen och jag ljög alltid om vad jag hade fått eftersom min mamma aldrig haft en bra inkomst och så hade jag så många syskon. Så ibland blev det väl kanske några hårborstar från Jysk. Typ.
Men jag kommer ihåg en jul när jag fick en stereo jäävlar vad jag var lycklig då! :D
Men allt detta.. Det är mer än vad jag fått i födelsedagspresent + julklappar i hela mitt liv och jag är så tacksam!


Kommentarer
carro

ojdå det var verkligen inte illa fick du allt av ingela och hasse?Själv har jag inte hämtat något av mina julklappar.var du på stan sen?



svar:jag ska vara ute på landet på nyår passar klänningen in då kanske?

2010-12-26 @ 21:19:55
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Emily

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!! VAAAAAAAA??????

INGELA O HASSE!? Gisela och Christian! :D

2010-12-26 @ 21:38:42
URL: http://agressia.blogg.se/
Anonym

Du måste ha vart väldigt snäll i år :)

2010-12-26 @ 22:59:51
♥ L A I L A ♥

ja det var lite sjukt :P hah. sött barn du har =)

2010-12-27 @ 00:08:09
URL: http://lailaaziz.blogg.se/
carro

Hahaha jag vet vad dom heter kom bara på 2 andra namn för att se hur mo du kanske kunde skratta av dig lite.ja visst är det mysigt när ens pojkvän lagar mat åt en:)

2010-12-27 @ 05:49:45
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Emily

Anonym : Ja! :o Jag måste ha varit skitsnäll! :D

2010-12-27 @ 10:59:55
URL: http://agressia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!