Måste bara säga!

2010-12-04 @ 23:27:39


28+2

Min blogg har blivit så tråkig sen jag började med listan. Bara text överallt. Fail! Haha :D
Tänkte sortera min garderob imorgon igen! Jag tror jag har sorterat kanske 4-5 kartonger. 2 KArtonger har jag gett bort och resten ligger nere i källaren. Det har varit så jobbigt med allt det som har med graviditeten att göra för först fick jag inte på mig mina vanliga kläder för jag växte ( och växte och växte och...) Sen direkt efter graviditeten kunde jag inte ha mina kläder som jag hade innan (provade mina vanliga kläder typ ett dygn efter jag fött och tjöt sönder för att jag inte kunde få på mig kläderna än) Men nu trillar mina byxor bara av mig.. Det tycker jag inte om. Lite hull måste det vara! Inte fint att vara för smal. ( det är vad jag tycker iaf)

Måste ändra färgen på min blogg.
Är inte nöjd för jag vet verkligen inte vad jag vill ha för färger.
Måste lägga upp det de 3 törner's köpte! Joel shoppade lite med
sin pappa och farfar häromdagen och kom hem med fina och behövliga kläder till lillen!♥


Kommentarer
carolina

visst kan jag skicka recpt på brödet jag gör skickar det på mp på facce :)

2010-12-05 @ 19:07:13
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!