Hellu fröken Bitterpuniwani.

2010-12-20 @ 13:50:13




Alltså jag har inte suttit ner en enda sekund idag
! Min bror kom hit vid 9 när jag gav Joel frukost och sen har allt rullat på, bytt sängkläder, diskat, gjort knäck, diskat igen, dammsugat golvet för att Joel äter som en gris, bäddat, lagt in disken, lagat mat, matat Joel, skrubbat loss på våra nya vita gardiner i vardagsrummet som Joel kladdat ner med köttfärssås, sövt honom, diskat igen, och nu ska jag dammsuga. KLockan är knappt två! Nu ska jag fortsätta här hemma. DÖÖÖÖR! Vill kunna hinna gå ut snart också! Tänkte kolla på nya krukor i HC. Men vetifan om jag vill gå dit, tänk om jag träffar Drama queen Maria Svalander! ( "Mamma") Den tanten har inga gränser..

Obs! Jag gör INGA headrar för jag har Ingen tid och när jag har tid då vill jag kunna sitta ner och blogga eller dyl. Vill inte behöva vara stressad hela tiden, så ni behöver inte fråga. Säger till om och när jag har tid.


Kommentarer
W- ung 3 barnsmamma & fotograf

full rulle nu innan jul eller ;)

haha jadu, sa likadant om pixie, vissa får ju sota för att man fått ett lätt barn från början. :)

nu växer magen galet märkte hur den börjat puta utåt högt och konstigt haha, jisses ska man bli sådär tjock igen.



kramar.

2010-12-21 @ 06:43:58
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!