Fuck you.

2010-12-18 @ 21:36:17

Att ens familj kan vara så jävla Patetisk. HEJ JAG VET ATT NI LÄSER OCH JAG TÄNKER INTE URSÄKTA MIG FÖR VAD JAG SKRIVER HÄR. Tror att ni kan hacka ner på mig och snacka skit, jag tar inte det. Egehem och personalen där behandlade mig bättre än vad ni nånsin gjort. De är min familj mer än vad ni nånsin kommer bli. Så trött på er.
Jag kan säga massor med saker som kan sänka er, jag vet så mycket som jag kan vända emot er, men jag gör inte det. Vet ni varför? Jag är bättre än så! Och tyvärr kan jag inte säga detsamma!


Kommentarer
W- ung 3 barnsmamma & fotograf

har man ett förflutet så finns det både utredning och hem inblandat, tråkigt att dom gjort sån skada.

ha inte haft det lättaste med min familj heller när jag var mindre. känner fortfarande hat mot min pappa.



haha men det är galet ju! 7 månader och kan gå, vi den åldern kunde min grabb krypa och ställa sig bara.

kramar.

2010-12-19 @ 06:55:15
URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/
carolina

hoppas att du inte menar mig nu

2010-12-19 @ 15:20:09
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
carolina

svar: ja vi hade svin kul:) vi var i marielund och festade,nej vi gick inte ut utan var där hemma hela tiden.

2010-12-19 @ 17:05:53
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Maria Moraes

stå på dig gumman ;)

Det kommer en dag för oss alla då vi "växer om" vår familj, o blir både mognare o mer förståndig än våra föräldrar o syskon..

Du har ju en egen familj nu med victor o joel ;)

God Jul o Gott Nytt år på er.

Jag dyker in i bloggen o smygläser lite ibland =)

2010-12-21 @ 16:40:34
Emily

Tack så mycket Maria!

Jo, tyvärr är det ju sant. Men du har rätt det du säger, man växer om familjen..

God Jul på dig med, hoppas de blir ett bra år nu! :)

Krams

2010-12-21 @ 21:15:45
URL: http://agressia.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!