För att få reda på lite mer..

2010-12-31 @ 12:13:28

Den här listan hittade jag på cosmopolitan.se!

 

Matvanor:
Bästa maträtt? Jag tycker om all mat, men just nu är jag helt inne i sallader. 
Bästa dryck? Oboy helt klart!
Hat dryck och maträtt? Falukorv, yuäck! Och Dryck är väl vodka.
Bästa alkoholdryck? Förr älskade jag Öl, men nu vet jag inte. Cider!
Använder du smör på smörgåsen? Lite för mycket kanske?
Smågodis eller färdiga påsar: Lösgodis, då kan man ju välja själv!
Favoritglass? Krossad Choklad
 

Shoppingvanor:
Hur mycket shoppar du för varje månad? Inte alls mycket. Kanske 200 varannan månad. ( Till Joel) om ens det?
Har du mer skor än kläder? Haha, ja! Tror jag är uppe i 22 par.
Favoritplagg? Min nya beiga tröja jag fick i Julklapp och skinnjackan!
Hatplagg? Har ju vissa gamla fula plagg som jag sover i.

Arbete, utbildning:

Jobbar eller pluggar du? Jag är mammaledig, men söker jobb som en tok just nu!
Vad vill du bli? Min dröm är att bli Polis.
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Nej, jag önskar jag inte hoppat av skolan.
Är lönen viktigast? Lön är viktigt!

Boende:

Lägenhet eller hus? Lägenhet
Framtidsplaner med boende? Vi siktar på att köpa en lägenhet när jag fixat jobb.
Litet eller jättestort? Drömboende? Lagom. Med högt i tak och gammal och antikt.
Landet eller mitt i stan? Landet faktiskt.
Mysigt eller sterilt? Mys!

 

Lite allt möjligt:

Har du barn? Ja, jag har en son tillsammans med mitt livs kärlek, Joel 9 Månader.
Är otrohet okej? Nej, verkligen inte! Förstår inte varför man ska vara tillsammans med nån om man ändå åtrår nån annan?
Älskar du någon? Ja, min familj och mina vänner!
Betyder familjen mycket för dig? Min son och min pojkvän gör det, men min familj jag växte upp med är lite speciell, men jag har mina syskon som jag älskar.
Är du lojal? Ja, det är jag.
Tycker du om att dricka dig full? Nej, usch. Men jag tycker om att ha kul och parta ibland. Men det händer inte ofta :)
Hemmafest eller krogen? Krogen.


Kommentarer
Linda Rangfeldt - med plutt i magen

Sv: ja alltså de känns så respektlöst att fråga så tätt inpå dödsfallet. Usch!!!



Gott nytt år till dig, skönt att du förstår mig!

2010-12-31 @ 13:26:20
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-12-31 @ 19:36:41
URL: http://millahoman.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!