En helt ny värld!

2010-12-15 @ 13:45:44


Konståkare som sin moster Melanie?

Måste först säga att jag hittade en blogg som jag fastnade för, totalt. Hon skriver om hur det var när hon växte upp och det är en gripande historia och man fastnar i hennes skrivande direkt. Jag skulle med vilja skriva, men jag är för snäll (som vanligt) för att peka ut någon eller skriva illa om dem, trots att de gjort mig illa. Men får se hur det blir i framtiden..

Nu kommer lite mammaskryt, men jag/vi är faktiskt JÄTTEGLADA och stolta: Lillen gå nu! HELT! Nu tar han inte bara ett steg innan han ramlar, utan han går verkligen! Ställer man honom upp och ropar så kommer han, gåendes. LILLA PLUTTEN♥ Han klådde mig och sin pappa, vi båda började gå vid 10 månaders ålder, men Joel ville gå redan vid 9! Hans första steg tog han när han var 7 månader. :)
 Man märker att Joel tycker det är kul! Han skrattar och ler, det är ju en helt ny värld som öppnats för honom! :)

Jag gjorde nybakat bröd imorse, men de blev jättesmå! Haha. Men lillen tyckte om dem iallafall. Han äter fortfarande jättedåligt, men läkarna har sagt att så länge man får i de vätska. Men jag tänker inte acceptera att det är såhär hur länge som helst. Vi får se hur det blir nu.


Förresten! Jag är så förbannad! Ooooooh.
Ni vet ju att vi har problem med grannarna som bor över oss. Hon har tre barn som är kanske  4,5 & 6 och de HOPPAR OCH SKUTTAR OCH DUNSAR i golvet VARENDA JÄVLA KVÄLL!!
Klockan 23.oo igår så höll de fortfarande på att springa runt i lägenheten, visst de är barn. Men lite vett får morsan ha. HALLÅ. Bor folk under er!? Jag försökte sova men man hörde bara "duns duns duns" hela tiden, blev så jääääääävla sur och tänkte "Nae, nu får det fan vara bra" En sak ska jag säga er och det är att jag nästan aldrig säger ifrån, men om man går över min gräns då exploderar jag.
Jag tog på mig och gick upp och knackade på dörren och hann att tänka miljoner saker jag skulle skrika till morsan, för nu var jag förbannad. Men hon öppnade inte, fega jävel.
Lite respekt borde man ändå visa men när de har varit samma sak varenda dag sen i somras, så börjar man tröttna lite, va..


Kommentarer
Jenny

Åhh vad roligt att han går! Tindra gick också när hon var 9 månader. Ser så roligt ut när dom går, dom ser lixom så små ut haha.

Vad var det för blogg du hittat? Jag behöver nåt nytt att läsa. Läser bara samma varje dag...

Kram

2010-12-15 @ 14:58:05
URL: http://mammatillenprinsessa.blogg.se/
melissa

jag vet inte hur mkt den kostar men kan tänka mig 5-6000 kanske? om inte mer... jo om man inte har dom pengarna i handen bör man väl ta på avbetalning... hahaha det måste vi göra OM det blir den men ja vill inte ta på avbetallning.. fårse... hahah

2010-12-15 @ 15:37:26
URL: http://xxmelissaxx.blogg.se/
Emma Roodla - Foto

nae ja har ju inte de så jag skippar orkar inte ragga röster haha. De so leder har masssa röster ;P!

2010-12-17 @ 17:43:13
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!