En dag kvar.

2010-12-07 @ 12:04:44


Fick hem ett paket igår. Nån som kan gissa vad som var i? ;)

Jag är sjukt trött idag! Måste skriva klart Cv till 15 olika affärer.. Ska ut i stora världen imorgon och jag hoppas på TUR! Snälla Tenzin Gyatso (den nuvarande Dalai lama) ge mig ro i min själ och låt mig inte stressa upp mig!♥
Typiskt om alla chefer tagit semester eller något! Haha! :)

Nu sover lillen och jag hade tänkt börja på min syster design men hon har ju inte skrivit vad hon vill ha, så får knåpa på min egna.
Gjorde en till header igår! Riktigt kul faktiskt, men skulle vilja ha lite mer penslar! Speciellt dom där snirklarna, jag älskar dom! Var kan de laddas ner?



Kommentarer
carolina

det är för du är ju inte inne på msn när jag är inne.

2010-12-07 @ 16:59:36
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!