Dag 7 - Det här saknar jag.

2010-12-08 @ 21:56:39

Jag har tyvärr inte haft tid att blogga och jag har hamnat efter lite med frågorna.


 
Mina fina, jag älskar er.♥
Något jag saknar är att bo på Egehem. Jag bodde där från att jag var 17 - 20.
Det var där jag fann min trygghet och det var där jag kunde arbeta med mig själv och släppa den där "kaxiga" fasaden. När jag kom dit trodde jag att jag var en gangster som sa "bre, len, loo, abow" och betedde mig på ett otroligt pinsamt sätt. Men det var bara en fasad. Egentligen mådde jag jätte dåligt och jag var inte alls så.
De hjälpte mig att hitta mig. Och det är jag så tacksam för.

Men jag saknar egehem.
Jag saknar att bo ihop med alla tjejer, vi förstod varandra där.
Jag saknar när vi satt i soffan och stickade.
Jag saknar när vi satt och kollade på House.
Jag saknar att inte ha några måsten.
Jag saknar att kunna gå ut och rida.
Jag saknar personalen.
Jag saknar skolan.
Jag saknar mig.

Mina älskade fina vänner.
Hanna,jag, Louise och Lojsan.♥


Världens bästa klass!
Samhäll/Samhäll.


Kommentarer
carolina

svar: det vart brunt denna gången ville testa något nytt:) du får fria händer på att göra en disagne åt mig du känner mig bäst och vet vad jag tycker om och inte tycker om

2010-12-08 @ 22:58:57
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Louise J

Jag saknar dig med älskade!

2010-12-11 @ 16:49:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!