Busy!

2010-12-07 @ 23:36:24


Haft fullt upp hela dagen och nu är klockan redan halv tolv. Jag var supertrött redan vid åtta! Men nu är jag pigg istället. Jag tvingade mig själv att vara uppe för att alla Cvn behövdes skrivas. Men nu är det klart och jag vet att det är svårt att få jobb på det här sättet, men vad har man att förlora? Tro inte att jag ska visa mig där jag sökt jobb om jag får nobben! haha. NEVAH! Skämt åsido.. Jag är så nervös inför imorgon. Hör ni fjärilarna jag har i magen? Jag kallsvettas och jag skakar pga nervositet! Jag vet att jag är en glad, öppen och trevlig liten "guzzilago" Men jag är så nervös ändå! Och tänk om alla chefer har semster? Fatta vad Fail! Hahahah :D
Njae, nu ska jag lägga mig bredvid männen in Dä haUZ


Kommentarer
carolina

Vad stolt jag är över dig,ska du ner till stan helt ensam eller?

2010-12-08 @ 10:30:20
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!