Busy busy!

2010-12-09 @ 18:53:12
Hej fellas! Jag har verkligen fullt upp med lillen här hemma. Han har feber och är sjuk så är lite extra mysig med honom. När han sover passar jag på att vila, så det blir inte mycket tid över för the World Web Wide! Håller tummarna att jag får nått jobb nu, har sökt typ 8 st, har några kvar. Vet inte vad jag ska göra om jag inte får nått. Cubus hade precis anställt två nya och resten av ställena behövde ingen, och H&M tog ens inte emot Cvn. Sjukt. Iallafall så har jag knåpat lite på min design och här får ni en liten sneakpeak. :D

Kommentarer
KAN DEE DRAWiNGS

svar: jaaa dom är slut igen.. jag fattar inte att det gick så fort!!! MEN jag tror att det blev några över när vi inventerade.. så in på kan dee shop snabbt och kolla om det finns några kvar :)

2010-12-09 @ 23:03:17
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/
Chicmommy - mamma till Ajdin

Hej.

Så kul att hamna på en blogg som handlar om en norrkpingtjej. jag bor också i Nkpg :)



Såg att du tidigare i veckan deltog i tävlingen om en Wonderbra, så jag tänkte passa på och tipsa dig om tävlingen i min blogg där man kan vinna en wonderbra. Tvlingen avslutas på söndag! Jag har inte många läsare därför har du ännu större chans ;)

http://chicmommy.blogg.se/2010/december/helgtavling-vinn-en-wonderbra-full-effect.html



Ha en trevlig helg

Kram

2010-12-10 @ 14:19:27
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!