TOPPBLOGGARE SUGER

2010-08-07 @ 15:40:04
Ja, THEY suck!

Tycker inte om att läsa nåns blogg längre, alla verkar tro att de är mer förmer och bättre än alla andra, VEM FAN BRYR SIG om vad de ska göra? De klagar ju ändå bara " nu måste jag möta min manager *GRrRrRr* *mOrRr* vill inte! är fett med bakis" bla bla bla blabla bla bla BLA blABLbalABL ..

SUP INTE DÅ OM DU HAR SÅ JÄVLA VIKTIGA MÖTEN!?


SÅ jävla trött på deras klagomål och KENZA har sjunkit så låååååågt i mina ögon. Tyckte om henne innan men nu, fuck no säger jag till den människan. Hatar folk med dubbelmoral.

Så jävla trött på deras patetiska bråk också där de trycker ner varandra - när de väl bloggar. Det finns fan inget positivt med deras bloggar längre. NADA!


Kommentarer
♥Claaaudia ♥

Ska vi följa varandra via bloglovin :)?

2010-08-07 @ 16:24:58
URL: http://claaaudias.blogg.se/
Sabina Svensson

Sv: tack :D

jag försöker tracka alla så mycke som möjligt :D

2010-08-07 @ 22:58:10
URL: http://hallonlakritsklubba.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!