Lunarstorm stänger ner

2010-08-07 @ 12:58:19
Har inte använt sidan på jäääättelänge. Haha kommer ihåg när man var 14 och tävlade om vem som hade mest gästboksinlägg. There was one reason , and one reason only - att jag hade kvar min face och det var Nicke. Jag gick in och kollade på hans dagboksinlägg (Där jag och sabina hade skrivit) ofta.


Jag kollade på bilder han laddat upp på mig, jag kollade hans gb inlägg och jag hade sparat massvis med mail han skrivit till mig. Jag saknar han fortfarande så mycket. Vill att han ska leva igen och när jag loggade in på lunar så kändes det som att jag träffade honom, som om jag var nära han på något sätt. Så det här med att de läggs ner är- för mig- tråkigt.


Kommentarer
Sabina

Minns du Niklas lunar?

Gå in på den (om den finns kvar?) och printscreena allt. Har du kvar dikten om katten också?



Fan vilka minnen. <3

2010-08-07 @ 20:17:54
URL: http://www.twinmombabyboo.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!