Lite kvällsbloggning såhär.

2010-08-05 @ 00:27:54

Igår blev det ingen update alls. Kan nog vara så för alla tror jag. Jag har haft fullt upp  med Joel och har knappt haft tid för att sätta mig o blogga överhuvudtaget. Så är ju livet som mamma, man måste alltid prioriera banet först, men man får ju inte glömma sig själv heller för man behöver energi för att orka så, därför, när jag väl fick tid över så sov jag faktiskt. Jag har blivit så trött.

Tänkte bara säga hej iallafall♥! Och att jag tror jag ska dra in en videoblogg imorn om jag är glad! Inget kul att tvinga på sig ett léende när man inte är glad, det är över med det nu.


Kommentarer
THE CITYCATS - Nowna & Natascha

Hahaha iou nej hon är så långt ifrån vacker man kan komma. Hahaha fy fan! :D

2010-08-05 @ 08:56:34
URL: http://citycats.blogg.se/
josefin

hahahaha eller hur!

2010-08-05 @ 10:59:13
URL: http://jensenjosefins.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!