Låt dig aldrig tryckas ner, aldrig.

2010-08-03 @ 10:10:31

Låt dig aldrig tryckas ner av folk som inte vet nånting -eller folk som vet för den delen. Deras beteende tyder bara på osäkerhet och/eller avundssjuka, de kanske inte själv har de lätt i livet (försvarar inte någon som trycker ner nån, men anledning finns ju) Hade de varit lyckliga (som jag är) så klankar man inte ner på andra sådär. Varför ska man annars sitta och trycka ner nån? Personen i fråga gör ju bara det för att komma åt dina svaga punkter och anledningen till det är väl för att de är avundssjuka för att du har det som de inte har. (I mitt fall barn)
Jag skrattar faktiskt lite här hemma när jag läser vad folk skriver till mig. Vart vill du komma lixom? ;)

Låter bilden tala för sig själv.


Kommentarer
isabell

SV: Jodå jag försöker:)

Jag kan gärna testa och försöka om jag kan få till en till dig!:D Skriv hur du vill ha den i ett mejl och infoga lite bilder som du skulle vilja ha i headern och så :)

Kram

2010-08-03 @ 10:16:43
URL: http://claraisabell.blogg.se/
Jenny

MAAT! :D hehe! Jaa men precis! Jag tycker faktiskt hon har rätt fin kropp (utan att låta lebb). haha. Men som du säger, man är van att se hennes ben alldeles knöliga och hackiga och skeva så när man väl ser en oredigerad bild så tänker man "eeeew". haha :) Å hon ska säga att Jackie är en fläskpadda, yeah right! Tjejen MÅSTE ha värdelöst självförtroende.

2010-08-03 @ 10:21:54
URL: http://jannny.blogg.se/
Pega

Folk e störda till allt och känner igen mig i det du skriver...

2010-08-03 @ 10:30:26
URL: http://pegggi.blogg.se/
Pega

Folk e störda med andra ord..Jag kan säga förr i tiden kunde en snorunge sätta igång mig,visst kan jag bli förbannad men lärt mig en sak.

Mina vänner skulle öppna då skulle jag ta åt mig,men vem fan e folk som ska öppna sin käft?

Jag har fått höra det och det andra men roligaste av fel personer som är trasigare än mig själv så jag skrattar bara..

Gör du det med,folk i stan snackar fortfarande om dem sakerna jag gjorde för 13 år sen förstår du vilket liv dem har? hahaha 13 år sen? ufff inte ens jag minns då

2010-08-03 @ 11:50:18
URL: http://pegggi.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!