Hittar inte garantin!

2010-08-26 @ 17:47:07

Har letat som en idiot efter garantin till kameran! Man märker inte själv hur lyx det faktiskt är med en kamera. Vill ju springa runt och ta bilder hela tiden när han hittar på nya saker. Som t ex häromdagen så åt han banan för första gången och det hade jag gärna velat spela in. Idag ställde han sig upp (Men ramlade)

Men det skulle vara roligt att få det på bild. Plus att det skulle fräscha upp bloggen lite med nya bilder från dagen!
Vi har ju en ny bänk i hallen som jag vill visa! Och så har vi också köpt nya saker att ha på byrån med! Plus att vårat köksbord som vi köpte i början av sommaren kommer komma! Ska ta kort på lägenheten nu och lägga upp när vi fått ordning!


I'll kick your face


Kommentarer
towe

hade jag varit miljonär hade jag inte fikat på ett cafe, då hade jag haft en betjänt som matade mig samtidigt som jag shoppade :D

2010-08-26 @ 21:37:52
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Carolina

det är lungt towe har den på datan så det är bara att du fixar min så ddu vet

2010-08-26 @ 21:45:29
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!