Helt död.

2010-08-21 @ 17:02:49

Har varit nere på marknaden. Måste säga att jag blev galen! Jag hade sminkat upp mig, vilket jag sällan gör nu och vad händer när jag precis börjar gå mot stan? Jo det börjar spöregna. Jag blev dyngblöt och jag blev fan galen! Men sen sken solen iallafall :) Det fanns verkligen ingenting på marknaden. Har det alltid varit så dåligt utbud eller har man bara blivit äldre och inte tycker om samma saker längre?

Bla bla bla.. Jag hittade iallafall smycken inne på JC men jag kan inte ta kort för kameran är paj. Jag är zå trött och jag vill bara zova! Haha. Ska vila nästa gång Joel sover!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!