Hektisk dag!

2010-08-27 @ 20:36:52
Idag har jag inte suttit stilla en sekund. Vaknade, började städa och fick sedan ett samtal av Rebecka som ville komma förbi en sväng :) Henne har jag inte träffat på flera år och hon är en kär barndomsvän så hon kom hit och självklart åkte nachosen med guacamolen fram igen :D Fast vi hade gurka med, så lite nyttig kände jag mig iallafall, haha.

Drog till Centrum en sväng också för att handla lite presenter till Mikaelas bebis. Jag ska på babyshower på Söndag! Ska bli kul. Men det är så jäkla svårt att hitta nånting när man inte vet könet. Jag tror ju flicka, men jag kan ju inte köpa nått rosa om det sen blir en pojke, haha. Som att kasta pengar i sjön då..

Så trött idag, Ska söva min lilla skit nu snart och så ska vi sätta igång filmen "sin nombre" som jag hört är jättebra! För den hyrde vi nu ikväll.



 På besök hos farmor. Älskar min son♥

Kommentarer
Carolina

vem rebecka menar du?

2010-08-27 @ 21:35:15
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Linda :)

Hittade du nått? köp en nessesär med de viktigate sakerna :) Olja salver termometer osv? o kanske nått gosedjur :)

2010-08-28 @ 08:54:09

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!