Hatar mitt hår.

2010-08-15 @ 17:53:36

Eller hår och hår, jag har ju nästan inget kvar. Jag hatar verkligen att klippa mig, det blir aldrig som jag vill, aldrig. Den enda som vet hur mitt hår ska klippas är en frisör i Västervik. Jag var alltid såå nöjd efter jag kommit därifrån, JÄMT. Nu är mitt hår superkort och så har det blivit slitet för att jag ahr fått platta det för att det ska bli nån cm längre och gissa om det har slitit på håret? Så jag köpte mig en hårinpackning och värmeskydd till håret på Ica, de har smink och allt där nu, snacka om att jag älskar att handla där nu! :D Hårinpackningen gick på ynka 79 :-


Kommentarer
sandra

a jag måste med göra något med mitt hår hahaha vårda det ordentligt innan jag blonderar mig igen ;)

2010-08-15 @ 22:59:04
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Sandra

HAHAHA jo jag vet =/ det blir ju dyrt..

Skulle gärna vilja ha solkort.. Bleka tänder.. Gå till frisör och blondera mig.. osv. osv. osv. men när fan ska man ha råd med det? får la bli ihop med en 90 årig RIK gubbe och se till att han skriver med mig i hans testamente sen skrämma ihjäl han HAHAHHAHAA

2010-08-15 @ 23:32:58
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!