Ensam hemma.

2010-08-15 @ 16:34:36

Imorse drog Jag, Vic, Joel och Victors pappa iväg och inhandlade han en laptop ;) Sen gick vi till max och åt lite mat så nu är man proppmätt. De skulle se en liverpoolmatch så Victor tog med sig Joel så jag kan få vara för mig själv lite. Skönt men jag saknar han och vill ha han hos mig, men som sagt skönt med lite egentid. Fick jag görra veckan med i några timmar och det behövs verkligen. Nu är det Cougar Town på tv så ska väl ligga och slappa, sen blir de väl städning för jag blir så rastlös :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!