12 Augusti

2010-08-12 @ 21:55:38

Idag har jag varit igång ganska mycket o fixat o trixat trots att jag var så trött. Somnade ju som sagt vid 3 och vaknade vid 5. Men Victor tog Joel imorse så jag kunde få sova. Var ändå trött, men så är det.
Skulle ju gå på möte idag, men jag går redan i en mammagrupp plus att jag är den enda som pratar svenska, det blir lite stelt och jobbigt faktiskt för en av anlendningarna att jag går dit är ju för att träffas och prata med andra mammor.

Nu har jag lagt Joel i sin säng, tänkte att han skulle försöka somna där och sova där för en gångsskull. Men njae, går inte så bra. Tålamod måste man ha! Det är mer att man hör så väl in till grannarna och de kanske inte orkar höra en bebis som skriker. Visst, man ska ta hänsyn till sina grannar, men jag måste ju få kunna försöka få Joel sova i sin säng. Får se hur det går.


Kommentarer
sandra

vad pratar dom andra för språk då? :p

2010-08-12 @ 22:16:38
URL: http://sandraborggren.blogg.se/
Carolina

Lycka till med att få honom sova i sin säng det kan ta ett tag men till slut vänjer han sig pch då går det hur bra som helst.Klart att grannarna få stå ut med lite skrick man kan ju inte tepa mun på honom.

2010-08-12 @ 22:56:18
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
sandra

Hahah byt grupp då? :p

2010-08-12 @ 23:48:24
URL: http://sandraborggren.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!