Tänker tillbaka..

2010-04-08 @ 13:42:52

Hel klart den bästa dagen på länge igår! Städade den här jäkla baracken som är trång som fan. Det spelar ju egentligen ingen roll hur mycket man städar, de ser ju lika stökigt ut ändå. Let me just say GAAAAAAH! Nu sover lilla JOEL så nu ska jag passa på att plocka upp lite kartonger. Hoppas Nethan skickar bilderna vi tog igår, fyfan vad vi skarttar ihop. Jag saknar henne och våra knasiga saker vi hade för oss.


 Var och myste med Tina igår en sväng också, och drickan hon hade ska jag sno Hahah fyfan det var typ(utan att överdriva) en årsförbrukning av alkohol om man skulle gå ut varje helg på ett helt år.SÅ sjukt mycket var det! GOTT ELLER VAD! :)


tänk vad härligt att bara smutta på en öl :) Men ammar man så får man vänta :P Nu menar jag inte att jag vill supa skallen av mig, men hallå.. En öl ( folk har en tendens att överreagera är du en av dom så är jag inte intresserad av att lyssna på din predikan, jag är ej kristen)Njahe om man ska ta o fixa o trixa nu då.


Kommentarer
Carro

En sak bara jag har läst här på nätet att man får dricka en öl när man ammar inget farligt alls.Kanske inte dricka och sen direkt amma men men.

2010-04-08 @ 15:58:50
URL: http://lovelyrose.blogg.se/
Nethan

Jag saknar dig med!



Jimi förstår äntligen varför jag är som jag är :D

Jag längtar efter er :) <3

2010-04-08 @ 18:12:41
URL: http://wrongattitude.blogg.se/
tjohej vad det går mellan pattar & lår.

får man inte ens dricka öl när man ammar ? inte ens pytte lite ?

2010-04-08 @ 19:26:35
URL: http://joonnaak.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!