.......

2010-04-27 @ 16:58:10
ska gå ut och gå av mig lite, mår inte så bra. Det känns som att det är massa känslor inuti mig men jag kan bara inte få ut dom i ord, jag är så ledsen, så jävla nedstämd. Det är inte så jävla lätt med mammalivet. Det tar mer än vad man tror.  Jag saknar Victor, min älskling ♥ Vi brukar typ aldrig handla godis men jag tänkte sitta o gotta mig lite till Desperate Housewives o CougarTown :) Usch, vill bara gråta.. Lilla Joel gråter efter mig så ska väl gå ut och gå nu. Hej.

Kommentarer
Emmie

Jag vet hur det kan kännas, men det blir bättre ska du se. Ens barn är trots allt det bästa man har ;O)

Synd att vi inte han ses när jag var i Norrköping.

Hare så bra

Kramar <3

2010-04-27 @ 17:38:06
Sophia

Heej! Hoppas du får en bra Valborg! Jag skulle bli jätteglad om du svarade på Dagens fråga för jag kollar sedan vad dom flesta ville och skriver sedan det i ett inlägg. Ha det jättebra! =)

2010-04-30 @ 09:18:39
URL: http://sophiaforever.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!