En snabbis

2010-04-26 @ 22:20:38
hej, slänger upp ett inlägg lite snabbt. Jag har verkligen ingen tid för att blogga just nu, ska betala räkningar så jag tänkte slänga in ett litet inlägg. :) Idag ahr jag ÄNTLIGEN klippt håret, men det blev inte exakt så som jag ville ha det (Men frisörer kan ju fan inte läsa ens tankar :P TO BAD)de blev bra men jag tycker de blev lite "rakt", jag ville ju ha lite mer uppklippt. Njahe, nu ska jag betala räkningar :) puusss ♥ Skriver sen när jag har tid, puss sålänge.

PS! alla som skickar mess, jag har inga pengar på telefonen, svarar så fort jag kan! Besos



Update; Just d! Glömde säga att Vi är med i Nt & Folkbladet på Fredag! Äntligen var Victor ledig så vi kunde åka och ta bild på oss!♥ :D Men de som var lite komiskt var att lilla Joel som nästan aldrig brukar gråta , började just när vi ska ta bilden . HAHA! jaja, jag bryr mig inte faktiskt, bara kul att ha hela familjen samlad på bild!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!