Yumi

2009-11-22 @ 21:02:52

jag var bara tvungen o titta igenom lite naglar igen och vissa enligt mig är 2 die for =) Egentligen inte min stil. Men på ett sätt så är dom det! Älskar dom!
Dessa kan man ha till sommaren eller hur? HUr läckra som helst!

Mina Favoriter


Vill ha dessa 3! Yumi <3
Nu började bebbe sparka så hårt så nu ska jag ta Victors hand och sätta mot magen som jag alltid gör när den bestämmer sig för att sparkas. Skönt att snart inte kalla bebben för "den" snart. är nämligen 90% säker på att vi ska ta reda på könet. Men allt kan hända. Nu ska jag somna! Godnatt älsklingar! Natti


Kommentarer
Bello

Oj namen shiit nu blir ju jag också nyfiken ;P men du kanske inte vill avslöja föräns bebis kommit? ;P

men ååhh va mys :D jag förstår på ett sätt att du inte kan hålla dig för det kunde knappt jag heller ;P <3

2009-11-22 @ 21:36:58
URL: http://beelloss.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!