Why cant I Zzzleep?

2009-11-20 @ 02:57:45

Jag kan verkligen inte sova om nätterna, jag har blivit rädd för det. Nästan lite småångest. Och nej det är inte för att jag sover ut om mornarna! Jag va as trött o somnade nästan illi soffan vid 9 och jag är så trött att ja skulle kunna somna nu bara jag blundar! Men jag vågar inte! Sitter uppe & snackar skit med Bina & innan satt ja & pratade med Towelita men hon bara stack :( Hon tyckte väl att jag va tråkig eller nått!? :( Jag som är  så snäll! :)


Kommentarer
Bina

Bla bla bla, jag älskar dig, bla bla bla :)



PUSS <3

2009-11-20 @ 03:55:28
URL: http://www.twinmomtobe.blogspot.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!