Snart bebisar ute

2009-11-25 @ 11:13:09

..för just nu ligger min älskade Sabina och föder två små prinsessor!

Hon ringde mig för en timme sen och sa att det bara var 50 minuter kvar. Sen skulle allt starta o jag är så Jävla NERVÖS! Känns som det är jag som ska föda! haha =) Men det är inte långt kvar för mig heller, eller njah, inte SÅ långt iaf! Fan vad tiden går snabbt, helt sjukt. och nu menar ja inte bara dagarna utan jag menar att jag måste fixa mig nu iiiiiih =) Nationella i engelska idag! SJUKT SJUKT NERVÖS! Okej, men vi ses älsklingar ♥ Pussi!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!