okej?

2009-11-23 @ 15:47:36

Jag fick en fråga om jag var inspirerad av Foki, och svar JA! Jag blir inspirerad av olika människor och väljer att skriva därefter =) Alla har ju sina egna inspirationskällor, right!? Och ska du sitta dig och störa behöver du ju faktiskt inte gå in på denna blogg. Så enkelt är det! Men nu fick du ju svar på din fråga ;) Och tror du inte dom själva har insipirationskällor? allt kommer ju inte från deras huvud, utan från deras inspirationer också!



och jag har absolut ingen anledning att dölja det!
" sådär har du inte skrivit innan" Man har olika perioder där man skriver om olika saker. så Enkelt är det, också! =)


Kommentarer
towe

Kom hit ikväll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-23 @ 16:15:32
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!