Nu ska jag bege mig

2009-11-21 @ 22:06:39


Måste läsa en bok på ENGELSKA. Jag ahr rätt lätt för engelska men det är faktiskt svårt när man ska läsa en bok på tvåhundrasidor och man inte ens förstår hälften av orden!
Kanske inte är så smart då som jag trodde? =(
Inte utan min dotter . Har sett den filmen men tänkte att böckerna är alltid bättre och mer detaljerat och jag har alltid velat läsa den boken, så jag tänkte passa på nu eftersom vi har en engelskauppgift om att läsa en bok. Men de sket sej.. Åh så svårt



    Jag älskar dej Victor!


Och jag ska börja blogga mer om graviditeten snart! Lägga upp bilder osv. gjorde ju det på förra bloggen, så vissa har ju följt min resa där & jag ska snart påbörja den på blogg.se också! Så håll ut ni som vill se =) Jag tycker själv det är spännande att läsa om andras graviditeter, tillomed när jag inte ens själv var gravid.
Det är mysigt på nått sätt. Nu kan jag ju säga att det är V-Ä-R-L-D-E-N-S babyboom på G! Jag känner minst 10-15 st som är gravida, och det är SJUKT mycket!


Kommentarer
PetiteMami

Hej hej! Tack så mycket :D Lycka till med bebisen :)

2009-11-22 @ 01:15:44
URL: http://micaelalopez.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!