New Moon premiär idag!

2009-11-20 @ 00:13:49

Idol kommer ha ovanligt låga siffror imorn/idag ( efter 12 för de som är petiga), och det är ju för att New Moon har premiär och vilka skainte gå o se den lixom!? Själv ska jag ta victor till Linköping & se på den där, nästa helg kanske? När pengarna kommit iaf och sen mysa & sova på Hotell en natt!Vill göra nått innan lilla pyret kommer till Världen. Visst d e ju nu 3 månader kvar. Men ändå. Snart kommer jag ju inte kunna resa mej ur sängen ;) Men sånt jag får ta! Jag vet iaf nån som kommer smyg"runka" till den här filmen. Men nämner inga namn, bara taskigt!


Kommentarer
Tina :D

HAHAHHAHA :D

2009-11-20 @ 13:31:58
Emily

Sv: haha, ja va tvungen älskling! Du är ju lite BESATT när de gäller dom här filmerna :P

2009-11-20 @ 13:49:07
URL: http://agressia.blogg.se/
Tina

haha, jag skäms inte :D Gillar det mahaha

2009-11-20 @ 22:42:40

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!