my baby

2009-11-28 @ 23:28:01

Sitter hemma själv och spelar the sims =( HAr 3an, men vill spela 2an, Fråga mej inte varför. men jag har aldrig testat det, så de skulle vara lite kuligt sisådär =) Min älskling Jobbar och jag tycker det är übertråkigt att vara här själv, det är så tomt.


Ibland känner man att man vill ha tid för sej själv, men sen när man väl får det så vill man bara ha sin älskling hät och mysa! Idag är det Lördag, och varje lördag känns som en söndag! Vetifan varför, haha! Om jag ska ta och spela lite till då.. Känner att ja börjar få absinens heahae



Antal dagar kvar : 91 <3


Kommentarer
sandra

min kompis har gjort den, (www.lovisahej.blogg.se) :) tack så mycket!

2009-11-29 @ 01:40:17
URL: http://potatismos.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!