morzZzning

2009-11-23 @ 17:05:31


Det enda jag gör om dagarna förutom att gå i skolan ocg fixa o trixa i hemmet är att sova. Blir man verkligen såhär trött av att vara gravid? Jag gör ju knappt nånting och ändå är jag helt slut

Nu är det plugg som gäller! Och skulle bara informera om att detta är MIN blogg, jag skriver som JAG vill! Blir verkligen skitirriterad åp folk som ska klaga. Lixom, du som klagar. Känner du ens mig?
Åh blir så sur. Men WHATEVER. ( nya favo ordet) haha =) Det var inte kissies uppfinning som du verkar tro också. Jag är äldre än henne för de första och jag har hört och använt mig utav det ordet innan jag ens visste att hon existera! Fast hon e ju grym haha :) Jag känner mig lite smådryg nu, men jag HATAR när folk ska klaga på mig. Så som sagt. Läs inte om du inte gillart. Finns miljoner andra bloggar att läsa. eeeh bah baj!  


Kommentarer
Bello

Haha eehh japp man blir så trött när man är gravid ;P ok jag har alltid varit trött av mig men koolla min bdb får du se vad jag gjorde när jag var pregnant ;P kan lova dig att jag inte gjorde annat än sov haha :)

Men det är inget fel med det du SKA passa på att sova nu för sen blir det verkligen inte mycket med den saken :) Speciellt inte när hamnar på bb :P så passa på att sova för gus skull unga dam! ;)

2009-11-23 @ 17:50:58
URL: http://beelloss.blogg.se/
Trött NU?

Venta tills ungen är ute

2009-11-26 @ 09:27:20

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!