Hallo

2009-11-26 @ 21:47:04

Kan inte sova! Har varit och handlat med Min älskling & tvättat idag och nu mot kvällen tog jag mig friheten att möbla om o tjoa o fixa o pynta i köket! Så jääävla kul! =) Köpt våran första julgran tillsammans. " vänta ska bara kolla en sak" sa victor inne i affären. " visst" sa jag och så gick vi in bland juldekorationerna och kommer ut tjugo minuter senare då vi plockat på oss massa! HAHA! Men de va kööuuul tills jag kände att vi gått och gått -fast vi bara kommit till frukten- hur länge som helst. Och jag fick dessa jädrans sammandragningar igen och dom gör ju så JÄVLA ont! Asså de känns som jag vet inte vad! Så jag fick stanna vagnen flera gånger. och nu en fråga. VARFÖR VAR DET SÅ MYCKET FOLK IDAG FÖR!? VÄRLDENS JÄVLA FOLKMASSA! usch, ja hatar o vara bland mycke folk =( Jag yrar nu känner jag. Kanske är lite trött ändå. Och hungrig.. och


Kommentarer
Carolina

Å vad kul eran första gran tillsammans :) hahaha det har gått 6 år som jimmie och jag har vart tillsammans och inte har vi lyckas få våran första gran hahha.Jag har aldrig haft en gran hemma.Julpynta känner jag inte för känner ingen julstämning plus sakerna e källaren får inte gå ner ditt förrens den 7 dec då renoveringen e klar,

2009-11-27 @ 12:15:38
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!