Just some..

2009-11-24 @ 00:28:46

..Update! Glad jag blir att ni är med och tävlar. Är du inte med, så JOINA! ;)¨
Har suttit sen klockan typ 21.00 & spelat the sims 3! Säger jämt till mig själv att inte skaffa fler barn och satsa på karriären, Men de gör jag heeeeeeela tiden. HAHA kan inte hålla mig ;) Nu ska jag lägga mig med Victor och sova! Måste bara säga att jag är så BESVIKEN på en blogg jag följde förr. Skittråkigt att hon blivit så konstig. Jag som tyckte hon var så äkta. Vill inte skriva vem hon är, lite känsligt kanske. Men sjukt besviken! Tänk vad människor kan ändras till det sämre.. Puss&kram


Antal dagar kvar : 96


Kommentarer
towe

åHH NEJ, DET är mig du menar! :(

Nevars!

Det är wille som är på bilden högst upp, det ser du på det stora huvudet, haha! :D

2009-11-24 @ 09:49:11
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Sabina

Vems blogg menar du, det är inte min va?

Förlåt om du menar mig, jag är så konstig nu ju.

Aaaahhh hela jag är i obalans. Tror inte du menar mig, men nu vill jag veta vem du menar haha.



Men jag älskar dig. Puss

2009-11-24 @ 12:08:55
URL: http://www.twinmomtobe.blogspot.com
towe

tänkte nästan det! :)

jag saknar dig emily!!!!!!!!!!1

2009-11-24 @ 16:21:12
URL: http://towebomaan.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!