Hos min madre ;)

2009-11-20 @ 16:31:15

såhär mullig  och gullig har jag blivit om kinderna hihi :)

Var hos barnmorskan idag. Jag har 22 cm lång..
Livmoder ;)
Det såg bra ut sa hon. Jag är alltid så nervös innan beöket hos henne, lixom rädd att hon ska säga att något är fel. men vi fick lyssna på hjärtljudet och allt såg så bra ut! S-K-Ö-N-T!
Är hos mamsen lite, hon drog till centrum och fikade lite, palladeinte följa med. Vill bara sitta hemma i värmen. Fan vad jag saknar att bo hemma ibland.
Idag fick jag beviset på att hon verkligen ÄR svensk, vet ni hur hon bevisade det för mig?!
( jag har alltid undrat då hon pratar med spanska än svenska här hemma och överallt)

Jo hon bläddrade lite runt kanalerna på Tv:n och satte på DANSBANDSTÄVLINGEN eller vad det heter. så då förstod jag att ; ja just det, hon är svensk ja!
Men skönt o få svar på det iallafall!




antal dagar kvar : 99


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!