maha?

2009-11-27 @ 03:18:52

MJAAAAAAAAAH! shililala =) Untz Untz!
Jag är så Jävla tröött mahahaha och jag är så rolig i min egna lilla värld iallefall
Titta vad sött. Familjen äter ihop =')
Aint that somesing somesing - (something)-

O så gör dom läxor tillsammans :) Aint THAT somesing somesing !? ;D

Nu blev jag uttråkad så ja drog till stan o skaffte mej en man ;)

BLEV DISSAD!
Men farbror blå fick hämta upp min dotter för hon satt ute o plugga efter utegångsförbudet =) Fråga inte varför hon är flintskallig för de är hon inte i spelet. jag garvar ihjäl mig dock

Jag skulle laga stereon och så får jag el i mej. TYPISKT! jag som precis adopterat!

EEEEEH!?

MEN OFTA MAN DÖR AV ELSTÖT PÅ THE SIMS!? WAAAFAN!
Jahap, vad händer med barnet jag adoptera? Stackarn måste ju tro ingen vill ha na.

Nu bönar och ber hon om att få leva =)
Hon syns inte, men hon är där

Vilken "sörjing"

de nya barnet bara sörjde mig, hon träffa ens alsrig mig, så nu är hon gömd mihaha
Emily goes fritzl ich

Nu ska ja spela orkar inte uppdatera. Blir säkert en superbra history. Hejs svejs!


Kommentarer
Carolina

Jag har ALDRIG förståt mig på detta kosntiga knepiga spel vad man ska göra och vad det går ut med.Lisa har försökt lära mig men jag e för dum för att fatta.

2009-11-27 @ 12:11:44
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!