bojkotta säsongen!

2009-11-27 @ 17:04:40

Åh, hur kan en graviditet gå så snabbt men ändå så s-a-k-t-a! Så jävla tråkigt!
Jag har en fråga!

Nån som vet nån bra hemsida? jag kan inte gå på stan så länge, jag går verkligen jätte jätte ont i magen, jag vet inte om det är barnet som lägger sig fel eller vad det är. Jag är ju så van o vara nätt i kroppen o så blir det världens förändring. Vet ni verkligen hur tungt det känns? Och jag -som jag sagt flera gånger- som inte ens är så stor! Det är helt sjukt! Ikväll är det idol. Känner mig inte så taggad så vetifan om jag inte ska skippa de asså. Bojkotta idol forever, iallefall den här säsongen! Så tråkiga människor kvar
BLä!


Så dåliga finalister! SERIÖST!
Det är vad jag tycker iaf!


antal dagar kvar : 93


Kommentarer
Leia ♥

Ser ju nu att vi bor i samma stad. =)

När är det dags för bebben?

2009-11-27 @ 17:59:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!