baby today?

2009-11-30 @ 23:01:19



! Mamma slängde iväg ett sms att hon har förvärkar -igen- Men vadå nu kanske de väl händer nått. Så typiskt att de händer idag, eftersom jag har skola imorn, och jag har inte varit på 2 gånger, första gången var för att mamma va uppe på sjukan och skulle föda - kom ingen unge- O andra var jag sjuk!
så får hoppas de håller sig tills efter Onsdag, det passar mitt schema bäst. Så snälla lillebror kom INTE idag,imorn eller på Onsdag. Men vadå, sen när har mina syskon lyssnat på mig?!


Kommentarer
Carro

hahaha

2009-12-02 @ 13:04:21
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!