ASSÅ DET ÄR INTE SANT!

2009-11-26 @ 13:02:25

Jag dör! Det är helt jävla sjukt, jag blir verkligen skraj! Okej såhär är det.. Inte många som tror på medium o skit, nehej, synd då. för det gör jag =P Men det som är så sjukt med mig är att jag tänker en sak, sen i nästa stund händer det!?
•Tex
när jag va hos Joy förra månaden, så kände jag på mig att hennes telefon skulle ringa, jag sa det till henne att "din telefon kommer ringa inom 2 minuter". Men hon trodde mig inte då "ingen ringer henne", det kanske går 40-50 sekunder och så ringer det.- ni skulle sett hennes skraja min HAHA =) -
•Några dagar efter skulle hon ha Halloweenfest och jag sa " akta så inget försvinner" och försvann något? JA! hennes lur!

För några veckor sen drömde jag att våran cykel blev stulen, det kändes så verkligt, så jag skulle precis berätta för victor att jag dröm att cykeln blev stulen och på skämt säga " gå ner o titta om den e kvar"Då han säger : "drygt. Nån har stulit cykeln"
• Igår var jag och handlade på Ica ljura och tänkte när jag stod vid läsken (handlar där oftast och har aldrig tänkt så innan) : Här skulle jag kunna gömma mig om stället blev rånat.
Och en timme senare blir det rånat! Det är helt jävla sjukt

Aja, ni kanske tror jag inbillar mig, men jag tror setenhårt på sånt här och jag har alltid trott på övernaturligt och häxeri & medium, allt inom den världen. Men jag tror faktiskt att jag kan se saker som ska ske innan det faktiskt sker. Sen om ni tror på det eller inte är en annan sak, men JAG tror det iaf! Jag förstår inte bara HUR jag ska tolka all info jag får till mig!♥


Kommentarer
Cassandra aka Cazii

Jag tror också på det mesta som har med sånt att göra =P Alla sinnen blir ju känsligare när man är gravid så det kanske är det som gjort att du är mer mottaglig nu =P

2009-11-26 @ 19:08:29
URL: http://cazy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!