Åh,bada!

2009-11-18 @ 21:58:48




Nu har jag badat med min älskling,
 det var supermys och nu sitter jag med håret uppsatt i en handduk. Funderar på att föna det, för häromdan när jag gjorde det så blev håret jättestort och fint.
Åh känns helt annorlunda att blogga för blogg.se nu! Känner mig som nån annan :/ Och det är ju inte bra. Jag menar en ny blogg. Lägga alla andra tankar och känslor bakom mig? klarar jag det!?

jag har ju varit rätt djup i vissa av mina inlägg. Men ska jag lägga det bakom mig nu? Jag fattar ingenting här på blogg.se, tog ett tag o fatta mig på blogspot med men.. jag kan det ju nu, blogspot menar jag, men ändå skönt med lite variaton, eller vad säger ni ;) ?

Fortfarande så har jag frågan om nån vet hur man gör en kategori?
Hjälp mig i denna svåra tid snälla älskade. och film vet jag inte heller hur man laddar upp? Hjälp?
Usch tycker inte om att känna att jag inte vet hur man gör, känner mig misslyckad.




antal dagar kvar : 101
Hoppas det går fort nu! Längtar ihjäl mig.
 (kommer börja blogga mer om min graviditet, vill bara få en stabil grund först)


Kommentarer
Cassandra aka Cazii

http://designadinblogg.se/

Där kan du hitta information om i princip allt som har med blogg.se att göra! =)

2009-11-18 @ 22:28:38
URL: http://cazy.blogg.se/
Carolina

Ja vad skönt det låter att ni tog ett bad tillsammans.Jag &jimmie kan ju inte ligga i vårat elr sitta i hop för badkaret e så litet och jimmie e så himmla lång.Nu har jag med fixat ett konto här på blogg.se den andra bloggen ska jag ha kvar men det e som sagt lite för hemlig för folk jag inte känner.Puss

2009-11-19 @ 12:50:57

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!