Passed , I passed, nana!

2009-12-16 @ 23:53:59


Miiiiiiiiiiiiih =)

Var ju i skolan idag och fick betygssättning och tro mig, detta var inte min bästa study season.
MEN jag blev iaf Godkänd i alla tre ämnen jag läste inom psykologi, och hon sa att

"Du har nånting extra du sprider glädje med din positiva energi och du har haft en speciell plats i klassen under dessa lektioner, du har något positivt i dig, och lyssna till mina ord det är inget jag säger till alla"
Och det fick mig att typ vilja runka av henne. Nejvars. Men jag blev superglad! Med tanke på hur jag mått så kan jag bara säga ÅÅÅÅH I PASSED AND IM SOO HAPPY!


Kommentarer
Syster Carro

å vad roligt att höra grattis syrran

2009-12-17 @ 00:14:09
URL: http://lovelyrose.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!