Nostalgi

2009-12-10 @ 16:30:16

Gick in på Nethans blogg nyss och såg detta, och det väcker väldigt mycket minnen från Västervik. En av de bästa -men svåraste- tiderna i mitt liv


Kommer ihåg den här kvällen så väl! vi firade.. eeh.. Jimmie?
Så gick vi in på toan på Hugo och va där inne ett bra tag o fixa till oss,sen säger Jimmie :
VAFAN SNORTAR NI DÄR INNE ELLER!? och ja blev så full i skratt,haha! Kan inte säga varför men de va lite kuligt..
Men de här va den sista dagen jag pratade med Niklas också kommer jag ihåg, det var sista gången jag fick säga att ja älskade han.. Min bästa vän!<3 Tänker på dig varje dag..

Bland de bästa minnen jag har är med Nethan & Nicke.
Men har mycke med andra med. Mina vänner, ni förgyller mina dagar <3


Kommentarer
Nethan

Åååh, vad jag saknar dig!

Tack för allting Mily!

Och nästa blogg inlägg kommer du bli paff.

Jag är hemskt ledsen att du får vara med om sådana saker som sätter sina spår i ditt liv, så du inte kan leva lugnt.

Älskar dig <3

2009-12-10 @ 16:40:12
URL: http://wrongattitude.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!