Morn

2009-12-13 @ 11:22:34



Idag ska jag som sagt hem till min syster Patricia och fira "LillJul" med mormor, mamma o syskon då mormor bor i Skåne =( tråkigt, men det gäller att göra de bästa utav de.. ibland önskar jag att vi stannat i Malmö. Även om jag har hittat min kärlek  här. Men det är inte det det handlar om i de här fallet, jag bara önskar mig tillbaka, då det var jag Patricia, carolina, mamma & Victor - lillebror -
Äsch, det är väl helt okej i Norrköping med. Men jag trivs bäst i Malmö. Därför är jag där så mycke som möjligt på loven. eller VAR nu innan ja flytta till västervik o tjoade ..

Igår kväll såg jag ut genom fönstret och såg SNÖ! Är det inte bäst eller? =)
Älskar snö, förutom när det är sådär blaskigt,
de tycker vi inte om!
Lagom till Lucia och allt.♥


Nu blir det att diska! Åh vad jag är dutti.  Klappa mej på huvudet?


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!