Jävla rubrik

2009-12-11 @ 16:23:45
Jag är verkligen INTE någon läs människa, jag har väl läst endast kanske 1 bok frivilligt. Men nu har jag fastnat för " inte utan min dotter" och jag drömmer om Betty och Mahtob och drömmer att jag räddar dom. Det är helt sjukt att det har hänt på riktigt. Jag måste verkligen gå in i rummet och lägga mig i sängen och fortsätta läsa. Känns som om jag inte fortsätter läsa så kan ja inte rädda dom ur helvetet. Känns som allt hänger på mig, sjuukt eller hur? Jaja! Måste återvända till deras förflutna nu! TJING!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!