Dec. 30, 2009

2009-12-30 @ 19:04:30

Har varit hos Yasmine idag och träffade henne, Jenny & Emilia - gud vad stor och söt hon blivit, ungen! =)
Jag fick en Jättefin skyddsängel av Yasmine, och så hade de köpt en sparkdräkt till bebisen. Skitfin! Tack så hjärtligt. Fan jag har tappat tidsgreppet HELT. Trodde de var ett år sen - om ens det- som vi inte träffats på, men det var 4-5 år, helt sjukt. Briggan kom förbi en sväng också, UH! känns som jag börjar komma tillbaka till liv nu, fan vad nice! Nu ska graviditeten inte stoppa mig längre! Känner mig fri nu,,


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!